Rok wydania: 2006
Numer czasopisma: 7/8
Słowa kluczowe: Targi, Marketing, Promocja przedsiębiorstwa
Strony: 64-67
Język publikacji: Polski
Pobierz
Najczęściej popełniane błędy w marketingu targowym : Wyniki badań
Marcin Gębarowski
Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie błędów, które są najczęściej popełniane przez osoby przygotowujące oraz realizujące w przedsiębiorstwach wystąpienia targowe. Uchybienia zostały określone na podstawie obserwacji, których autor dokonał uczestnicząc w kilkudziesięciu wydarzeniach wystawienniczych. Ich empirycznym potwierdzeniem są wyniki badania przeprowadzonego na obszarze województwa podkarpackiego podczas 16 imprez targowych odbywających się w 8 miastach regionu. Przedmiotem analiz podjętych w ramach badania były targi pojmowane jako narzędzie prowadzenia działań promocyjnych polskich przedsiębiorstw. Zakres czasowy badania objął okres od początku września 2003 r. do końca sierpnia 2004 r.
Publikacje z rocznika