Rok wydania: 2010
Numer czasopisma: 1
Słowa kluczowe: Tożsamość przedsiębiorstwa, Wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa
Strony: 15-18
Język publikacji: Polski
Pobierz
Tożsamość przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący jego reputację
Tomasz J. Dąbrowski
Abstrakt
W artykule przedstawiono związki łączące tożsamość z reputacją. Prezentując ewolucję podejścia do tożsamości, skoncentrowano się na roli, jaką odgrywa ona w kształtowaniu reputacji przedsiębiorstwa. Wskazano na rosnące znaczenie tożsamości wraz z odchodzeniem od jej tradycyjnego postrzegania jako sytemu identyfikacji wizualnej w stronę spojrzenia na tożsamość wiążącego ją z unikalnymi cechami organizacji. Zwrócono uwagę, że w tym ostatnim ujęciu tożsamość przedsiębiorstwa stanowi podstawę tworzenia jego reputacji. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika