Rok wydania: 2011
Numer czasopisma: 2
Słowa kluczowe: Outsourcing, Współpraca, Model Dojrzałości Oprogramowania, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Relacje z klientami
Strony: 18-22
Język publikacji: Polski
Pobierz
Modele dojrzałości organizacyjnej narzędziem oceny współpracy w outsourcingu
Angelika Wodecka-Hyjek
Abstrakt
Celem opracowania jest próba ukazania zarysu struktury modeli dojrzałości zarządzania outsourcingiem jako narzędzi oceny współpracy w outsourcingu. Na wstępie wyartykułowano korzyści i zagrożenia stosowania strategii biznesowej opartej na outsourcingu w kontekście konieczności wprowadzania zmian, implikowanych postępującą globalizacją i skutkami kryzysu światowego. W zasadniczej treści opracowania wskazano istotę, scharakteryzowano szczegółowo fazy, elementy organizacyjne oraz poziomy modeli dojrzałości w ramach współpracy outsourcingowej. W podsumowaniu zaprezentowano aspekty wykorzystania modeli przez firmy światowe. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika