Rok wydania: 2011
Numer czasopisma: 10
Słowa kluczowe: Kryzys przedsiębiorstwa, Sytuacje kryzysowe, Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa
Strony: 40-43
Język publikacji: Polski
Pobierz
Kryzysowe public relations
Ilona Bondos
Abstrakt
Odpowiednie przygotowanie do ewentualnego kryzysu oraz przemyślane postępowanie podczas jego trwania pozwolą przedsiębiorstwu ograniczyć negatywne skutki zaistniałej sytuacji. Celem artykułu jest zaprezentowanie działań z zakresu kryzysowego public relations. W pierwszej części przedstawione są takie kwestie, jak: istota PR i zasady mające zastosowanie również podczas kryzysu, charakterystyka poszczególnych grup uczestników kryzysu oraz elementy planu działania na wypadek sytuacji kryzysowej. Autorka prezentuje również możliwe strategie kryzysowego PR. W drugiej części artykułu przedstawiony jest zalecany sposób współpracy przedsiębiorstwa z mediami oraz komunikacji z opinią publiczną z uwzględnieniem internetowych kanałów komunikacji. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika