Rok wydania: 2011
Numer czasopisma: 10
Słowa kluczowe: Kryzys przedsiębiorstwa, Sytuacje kryzysowe, Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa
Strony: 40-43
Język publikacji: Polski
Kryzysowe public relations
Abstrakt
Odpowiednie przygotowanie do ewentualnego kryzysu oraz przemyślane postępowanie podczas jego trwania pozwolą przedsiębiorstwu ograniczyć negatywne skutki zaistniałej sytuacji. Celem artykułu jest zaprezentowanie działań z zakresu kryzysowego public relations. W pierwszej części przedstawione są takie kwestie, jak: istota PR i zasady mające zastosowanie również podczas kryzysu, charakterystyka poszczególnych grup uczestników kryzysu oraz elementy planu działania na wypadek sytuacji kryzysowej. Autorka prezentuje również możliwe strategie kryzysowego PR. W drugiej części artykułu przedstawiony jest zalecany sposób współpracy przedsiębiorstwa z mediami oraz komunikacji z opinią publiczną z uwzględnieniem internetowych kanałów komunikacji. (abstrakt oryginalny)