Rok wydania: 2012
Numer czasopisma: 3
Słowa kluczowe: Produkt, Podział pracy, Produkt na rynku, Badanie rynku
Strony: 36-40
Język publikacji: Polski
Pobierz
Jakościowy podział zadań w procesie kształtowania nowych produktów
Dariusz Dąbrowski
Abstrakt
Celem artykułu jest dokonanie podziału pracy na poszczególnych etapach procesu kształtowania nowych produktów pod względem jakościowym. W procesie tym wyodrębniono osiem etapów - skupionych w trzech fazach - i na każdym z nich wyróżniono zadania prostsze, które przypisano do obszaru marketingowego, technicznego lub finansowo-księgowego. Uzyskany w ten sposób model procesu przedstawiono graficznie za pomocą trzech rysunków. Model ten pełniej obrazuje rozpatrywany proces i może być pomocny w organizacji kształtowania nowych produktów w przedsiębiorstwie, na przykład przy ustalaniu kompetencji osób wchodzących w skład zespołów zadaniowych. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika