Rok wydania: 2013
Numer czasopisma: 3
Słowa kluczowe: Kluczowe czynniki sukcesu, Zarządzanie projektem, Zarządzanie strategiczne, Otoczenie przedsiębiorstwa
Strony: 18-23
Język publikacji: Polski
Pobierz
Strategiczne zarządzanie przedsięwzięciami w przedsiębiorstwach projektowych - zakres i uwarunkowania
Eryk Głodziński
Abstrakt
Głównym celem publikacji jest określenie zakresu i uwarunkowań strategicznego zarządzania przedsięwzięciami w przedsiębiorstwach projektowych. Zakres został scharakteryzowany w wyniku częściowej adaptacji analogicznego obszaru zarządzania organizacją oraz poprzez podział zadań w ramach poszczególnych faz projektu. Uwarunkowania opisano analizując definicję strategii projektu i jego kluczowe czynniki sukcesu. W artykule wskazano wpływ wybranych czynników otoczenia zewnętrznego na strategiczne zarządzanie projektem. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika