Rok wydania: 2013
Numer czasopisma: 9
Słowa kluczowe: Projektowanie witryn WWW, Przedsiębiorstwo informatyczne, Rozwój przedsiębiorstwa, Marketing internetowy, Badania ankietowe
Strony: 39-44
Język publikacji: Polski
Pobierz
Kierunki rozwoju firm tworzących strony www w świetle badań empirycznych
Jolanta Słoniec
Abstrakt
Rewolucja cyfrowa wprowadziła wiele zmian, nie tylko tworząc narzędzia marketingowe, ale również zmieniając koncepcje zarządzania. Rynek IT w Polsce szybko się rozwija, wzrasta liczba firm i sama wartość rynku. W związku z tym wydaje się celowe zbadanie, w jakim kierunku powinien następować rozwój firm tworzących strony www. Najpełniejszej odpowiedzi na tak postawione pytanie udzieli sam rynek, a konkretnie przedstawiciele firm, którzy są lub będą klientami firm tworzących witryny firmowe. W publikacji przedstawiono rezultaty badań empirycznych w założonym obszarze, na podstawie których nakreślono kierunki rozwoju firm świadczących usługi kreowania stron www. Kierunkami tymi są, oprócz gruntownej znajomości najnowszych technologii w celu wykonywania strony www w sposób profesjonalny, uzupełnienie oferty o porady dotyczące szeroko rozumianego marketingu, psychologii (zachowania konsumentów), dbałość o plastyczną stronę witryny i wynikające stąd usługi w tym zakresie, pomoc w tworzeniu społeczności wokół serwisów oraz o wykorzystanie portali społecznościowych w działaniach promocyjnych firm, oraz udzielanie pomocy w nakreślaniu i budowaniu strategii marketingowej firmy. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika