Rok wydania: 2014 Numer czasopisma: 5 Słowa kluczowe: Marketing mobilny, Sektor bankowy, Banki komercyjne, Usługi finansowe, Badanie opinii, Zachowania klientów Strony: 25-30 Język publikacji: Polski Pobierz Opinie klientów banków na temat mobilnych kanałów komunikacji – wyniki badań Liwia Jasiak Abstrakt Artykuł ma na celu przedstawienie opinii klientów dotyczącej realizacji działań komunikacyjnych banków komercyjnych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W opracowaniu zaprezentowano wyniki badania bezpośredniego o charakterze pilotażowym, które zostało przeprowadzone za pomocą ankiety internetowej na próbie 102 osób - klientów banków komercyjnych. Badanie bezpośrednie wykazało, że wiedza klientów na temat mobilnych działań marketingowych banków komercyjnych jest zadowalająca, jednakże klienci wykazują brak potrzeby w korzystaniu z poszczególnych mobilnych usług banku (tj. bankowości mobilnej).