Rok wydania: 2015
Numer czasopisma: 8
Słowa kluczowe: Usługi bankowe, Telefonia komórkowa, Bankowość elektroniczna, Technologie mobilne, Klienci indywidualni, Preferencje konsumenta, Badania ankietowe, Wyniki badań
Strony: 27-32
Język publikacji: Polski
Pobierz
Usługi mobilne aplikacji bankowych dla użytkownika indywidualnego
Witold Chmielarz, Konrad Łuczak
Abstrakt
Zasadniczym celem artykułu jest zaprezentowanie wyników oraz analiza badania ankietowego dotyczącego usług bankowości mobilnej oferowanej przez banki komercyjne dla klienta indywidualnego. Dotyczyło ono wykorzystywania usług i produktów bankowych oferowanych w kanale mobilnym oraz poznania opinii użytkowników indywidualnych na ich temat. Zaprezentowane w artykule wyniki koncentrują się wokół bankowych aplikacji mobilnych oferowanych przez banki uniwersalne w Polsce udostępnianych na urządzenia mobilne działające w trzech systemach operacyjnych, tj. Android, iOS i Windows Phone. Struktura artykułu składa się z przedstawienia ogólnych założeń badania, opisu metodologii i próby badawczej oraz analizy uzyskanych wyników i ich dyskusji. Badanie ilościowe zostało przeprowadzone na wybranej próbie respondentów z zastosowaniem standardowej metody ewaluacji stosowanych do oceny wybranych produktów i usług bankowych.
Publikacje z rocznika