Rok wydania: 2017 Numer czasopisma: 4 Słowa kluczowe: Relacje organizacja-otoczenie, Relacje organizacyjne, Negocjacje, Negocjacje w biznesie, Planowanie w przedsiębiorstwie, Analiza morfologiczna Strony: 19-23 Język publikacji: Polski Pobierz ANALIZA MORFOLOGICZNA JAKO NARZĘDZIE PLANOWANIA NEGOCJACJI Andrzej Kozina Abstrakt Celem opracowania jest przedstawienie koncepcji zastosowania metody analizy morfologicznej w procesie planowania negocjacji. Metoda ta może bowiem stanowić użyteczne narzędzie pomocnicze w fazie tworzenia wariantów rozwiązań negocjowanych zagadnień. Kolejną część opracowania stanowi syntetyczny opis metody analizy morfologicznej. W następnym punkcie scharakteryzowano fazę tworzenia wariantów rozwiązań w procesie planowania negocjacji. Sposób zastosowania analizy morfologicznej jako narzędzia wariantowania omówiono w kolejnym podrozdziale. W podsumowaniu wskazano korzyści tego zastosowania i kierunki dalszych badań w rozważanym obszarze.