Rok wydania: 2017
Numer czasopisma: 8
Słowa kluczowe: Wiedza, Dzielenie się wiedzą, Konsument, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Przedsiębiorstwo, Organizacje publiczne, Badania konsumenckie, Badania ankietowe, Wyniki badań
Strony: 16-22
Język publikacji: Polski
Pobierz
ZACHĘTY SKŁANIAJĄCE KONSUMENTÓW DO DZIELENIA SIĘ WIEDZĄ Z ORGANIZACJAMI BIZNESOWYMI I PUBLICZNYM
Ewa Ziemba, Monika Eisenbardt
Abstrakt
Wiedza konsumentów jest istotnym niematerialnym zasobem organizacji, a zachęcenie konsumentów do dzielenia się swoją wiedzą jest dużym dla organizacji wyzwaniem. Celem artykułu jest z jednej strony zbadanie zachęt skłaniających konsumentów do dzielenia się wiedzą oraz z drugiej strony – zbadanie zachęt oferowanych konsumentom przez organizacje biznesowe i publiczne, aby skłonić ich do dzielenia się wiedzą. Do zbadania zachęt, których oczekują konsumenci wykorzystano kwestionariusz ankiety, a zachęty oferowane przez organizacje zbadano na podstawie analizy studiów przypadków.
Publikacje z rocznika