Rok wydania: 2017
Numer czasopisma: 8
Słowa kluczowe: Technologie mobilne, Handel elektroniczny, Wyniki badań
Strony: 43-48
Język publikacji: Polski
Pobierz
UWARUNKOWANIA ZASTOSOWANIA HANDLU MOBILNEGO
Witold Chmielarz, Tomasz Parys
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest analiza możliwości wykorzystania w handlu elektronicznym aplikacji mobilnych i przeglądarek internetowych na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) i tradycyjnych (laptop, komputer stacjonarny) z punktu widzenia klienta. Analizy tej dokonano dwustopniowo. W pierwszym etapie przeprowadzono analizę możliwości i uwarunkowań wykorzystania urządzeń mobilnych i tradycyjnych w handlu elektronicznym., w drugim - porównanie handlu elektronicznego prowadzonego na urządzeniach mobilnych przy pomocy aplikacji mobilnych i przeglądarek internetowych, z handlem elektronicznych dokonywanym za pomocą przeglądarek na urządzeniach tradycyjnych. Struktura artykułu składa się z przedstawienia założeń badania, opisu metodyki i próby badawczej oraz analizy i dyskusji uzyskanych wyników. Badanie mające charakter jakościowy przeprowadzono metodą CAWI na wyselekcjonowanie próbie studentów uczelni wyższych.
Publikacje z rocznika