Rok wydania: 2005
Numer czasopisma: 3
Słowa kluczowe: Zarządzanie przedsiębiorstwem, Kreatywność, Kreatywność personelu, Ocena kreatywności
Strony: 36-39
Język publikacji: Polski
Pobierz
Ocena kreatywności firmy
Ewa Jerzyk, Grzegorz Leszczyński
Abstrakt
Omówiono takie zagadnienia jak: przedmiot badania kreatywności, kontekst badania i oceny kreatywności, kryteria oceny kreatywności. Podkreślono, że przeprowadzone badania wśród menedżerów i kadry zarządzającej polskich firm potwierdziły niedostatek wiedzy i umiejętności w zakresie dokonywania oceny kreatywności. Aby kreatywność znalazła większe wykorzystanie w biznesie, należy przyjąć pewne kryteria ocen, które umożliwią zarządzanie kreatywnością, jak również wprowadzanie narzędzi motywujących pracowników do myślenia kreatywnego.
Publikacje z rocznika