Rok wydania: 2005
Numer czasopisma: 11
Słowa kluczowe: Wizerunek przedsiębiorstwa, Wizerunek pracodawcy, Młodzież, Badania ankietowe, Wyniki badań
Strony: 22-25
Język publikacji: Polski
Pobierz
Jak młodzi Polacy postrzegają potencjalnych pracodawców
Agnieszka Izabela Baruk
Abstrakt
[...] zdaniem autorki ważne jest zweryfikowanie wizerunku, jaki mają pracodawcy prywatni i państwowi wśród uczestników rynku pracy. Szczególnie interesujące jest jednak zidentyfikowanie, w jaki sposób postrzegani są oni przez młode osoby, które niedawno weszły lub dopiero wejdą na rynek pracy, czyli przez studentów ostatnich lat dziennych studiów magisterskich. W tym celu autorka przeprowadziła badania empiryczne, w których zastosowana została metoda bezpośredniego badania ankietowego. Respondentami byli studenci czwartego i piątego roku studiów dziennych, których podzielono na dwie grupy: studentów specjalności ekonomicznych oraz studentów pozostałych specjalności. Próba badawcza objęła łącznie 300 osób, z których 50% stanowili studenci reprezentujący pierwszą z wymienionych grup.
Publikacje z rocznika