Rok wydania: 2017
Numer czasopisma: 2
Słowa kluczowe: Innowacyjność produktu, Ludzie starsi, Preferencje konsumenta, Telefonia komórkowa, Badania ankietowe, Wyniki badań
Strony: 31-37
Język publikacji: Polski
Pobierz
POSTRZEGANIE PRZEZ KONSUMENTÓW- -SENIORÓW OCZEKIWANEJ WYDAJNOŚCI W PROCESIE AKCEPTACJI I UŻYTKOWANIA INNOWACJI PRODUKTOWEJ W UJĘCIU BADAŃ WŁASNYCH W LATACH 2014-2015
Sylwia Badowska
Abstrakt
Celem badania było określenie postrzegania przez konsumentów-seniorów oczekiwanej wydajności, będącej czynnikiem kształtującym proces akceptacji i użytkowania innowacji produktowej na rynku dóbr technologicznych na przykładzie dotykowego telefonu komórkowego "smartfon". Za przedmiot badania obrano użyteczność innowacji, motywację zewnętrzną, dopasowanie produktu oraz wyniki oczekiwań konsumentów 60+. Wyniki badań pogłębiają ramy teoretyczne zagadnień związanych z modelem UTAUT, przyczyniając się do lepszego opracowania strategii marketingowej innowacyjnych produktów z uwzględnieniem specyfiki wymagań segmentu konsumentów 60+ w Polsce
Publikacje z rocznika