Rok wydania: 2009
Numer czasopisma: 7/8
Słowa kluczowe: Usługi bankowe, Sprzedaż produktu, Rynek usług bankowych
Strony: 53-56
Język publikacji: Polski
Pobierz
Cross-selling usług bankowych - cele stosowania i bariery praktycznego wdrażania na polskim rynku
Patrycja Chwirot-Zakrzewska
Abstrakt
Cross-selling, określany jako działanie polegające na sprzedaży klientom produktów komplementarnych w stosunku do produktów już uprzednio przez nich nabywanych, jest już szeroko stosowany na rynku dóbr konsumpcyjnych, ale wciąż jest jeszcze pojęciem relatywnie nowym w sektorze finansowym. Artykuł prezentuje: istotę i cele stosowania cross-sellingu w bankach oraz kluczowe bariery praktycznego wdrażania cross-sellingu w sektorze bankowym. W artykule przedstawiono zarówno przegląd literatury na temat zastosowania cross-sellingu na rynku usług finansowych, jak też wyniki badania eksperckiego dotyczącego tych właśnie zagadnień w odniesieniu do polskiego rynku finansowego.
Publikacje z rocznika