Rok wydania: 2016
Numer czasopisma: 4
Słowa kluczowe: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Polityka informacyjna, Spółki giełdowe, Analiza piśmiennictwa ekonomicznego, Wizerunek przedsiębiorstwa, Wyniki badań
Strony: 44-52
Język publikacji: Polski
Pobierz
MOŻLIWOŚCI OCENY ZAANGAŻOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW W DZIAŁANIA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNE A ICH POLITYKA INFORMACYJNA W ZAKRESIE CSR
Danuta Szwajca, Tomasz L. Nawrocki
Abstrakt
Podejmowanie aktywności w obszarach CSR oraz rosnące ich znaczenie w budowaniu pozytywnej reputacji stwarza potrzebę oceny i pomiaru stopnia zaangażowania przedsiębiorstw w działania społecznie odpowiedzialne. W ciągu ostatnich lat opracowano wiele metod i narzędzi w tym zakresie. Jedną z nich jest analiza treści publikacji korporacyjnych. Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja możliwości oceny zaangażowania przedsiębiorstw w działania CSR na podstawie polityki informacyjnej spółek notowanych na GPW w Warszawie. Badaniami objęto formę, zakres i treść publikacji na temat CSR krajowych spółek giełdowych.
Publikacje z rocznika