Rok wydania: 2013
Numer czasopisma: 4
Słowa kluczowe: Ramowe Zasady Raportowania, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Raportowanie, Normalizacja
Strony: 8-13
Język publikacji: Polski
Pobierz
Raportowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Jadwiga Adamczyk
Abstrakt
Zainteresowanie przedsiębiorstw społeczną odpowiedzialnością w ostatnim czasie wzrasta. Przedsiębiorstwa deklarują prowadzenie działalności zgodnie z zasadami CSR. Zaangażowanie przedsiębiorstw w społeczną odpowiedzialność staje się okazją do kształtowania wizerunku firmy. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wymaga pomiaru i oceny jej realizacji. Do tego służą systemy raportowania. W artykule omówiono wytyczne Global Reporting Initiative (GRI), które należą do podstawowych systemów raportowania CSR. Szczególną uwagę zwrócono na zasady raportowania GRI w odniesieniu do zawartości i jakości raportu. (abstrakt oryginalny)
Publikacje z rocznika