Rok wydania: 2018
Numer czasopisma: 6
Słowa kluczowe: Media społecznościowe, Świadomość konsumenta, Dostęp do informacji, Technologie informacyjne i telekomunikacyjne, Big Data, Badania ankietowe, Wyniki badań
Strony: 49-56
Język publikacji: Polski
Pobierz
KIERUNKI WYKORZYSTANIA ORAZ ANALIZY ZBIORÓW DANYCH PRZECHOWYWANYCH W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH — OCENA STOPNIA ŚWIADOMOŚCI UŻYTKOWNIKA
Iwona Chomiak-Orsa, Bartłomiej Mrozek
Abstrakt
Celem artykułu jest ocena stopnia wiedzy o polityce prywatności użytkowników Social Media. Inspiracją do poruszenia tego tematu były badania pilotażowe przeprowadzone w dwóch perspektywach: Badanie stopnia wykorzystania Big Data w analizie danych o użytkownikach Social Media Wiedza użytkowników Social Media na temat polityki prywatności oraz możliwości wykorzystania informacji przez nich generowanych. W niniejszym opracowaniu zaprezentowana zostanie druga część badań, dotycząca analizy stanu wiedzy o polityce prywatności użytkowników Social Media. Pierwsza część badań opisana została w innym artykule.
Publikacje z rocznika